LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Take good care of my baby



Vaknade med värk i visdomstanden igen, att den inte vill tränga igen.
Så himla typiskt!
Trodde de skulle va nog efter antibiotikakuren, men icke.
Är även supertät, så är kanske inte världens roligaste dag ida!

Blir nog snart en kort tur till torget, men skall inte köpa nått direkt eftersom jag har satt köpstopp på mig själv, då jag redan handlat alldeles för mkt senaste tiden.
Fast ni som känner mig vet ju att något lär det med största sannolikhet bli iaf. ;)

Sedan bär det av till Fredrik (min killkompis/gamla pojkvän), som lovat att hjälpa mig med hp.
Så himla gulligt av honom!

Vad som händer ikväll får vi se, hoppas......

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin