LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

ONE MORE DAY, ONE MORE NIGHT



Blev inte alltför många timmars sömn inatt heller, max 5 :(
9 timmar på två dygn är inte direkt toppen....
Jobbat 7.55-13.30 idag, var så trött att det nästan kändes som om jag skulle somna i kassan.. haha
Illa....

Snällt av min sys att hämta mig efter jobbet <3
Love u..
Regnade ju ganska mkt så hade varit riktigt kass att mixa buss o promenix me paraply.
Väl hemma på hotellet somnade jag nästa direkt i min säng.
Sedan gick jag ned till det andra hotellrummet vi för tillfället hard där jag i lugn o ro kunde sova ytterligar en timma.
Det var helt underbart.
Att jag dessutom haft världens mensvärk hela dagen har inte direkt gjort det hela bättre.
Drar i hela min mage:(....
usch...

Nu blir det strax middag, korv m bröd står på menyn idag.
Tur att vi har köpt de goda korvbröden iaf;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin