LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

ME AND MY PEPSI MAX



Sitter här, nyss hemkommen och dricker Pepsi max, som vanligt;)
NI som känner mig väl vet att jag har lite svårt att inte dricka denna drycka varje dag.
Försöker dra ned, men är helt hookad;) haha
Kunde ju varit värre.
Jag röker inte eller snusar, o sprit, ja det dricker jag i måttlig mängd;)
Eller, ja det varierar! haha
Sometimes waaaaay too much, sometimes too little;)
Ja, antar ni vet vad jag menar.

Idag mötte jag upp syster i stan för att gå o söka nytt jobb, men så hade hon glömt alla sina CV hemma så det blev en kort shoppingtur ist, och jobbletandet blir flyttat till imorn.

Ha en trevligt eftermiddag i solen:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin