LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

LOVE, LOVE, LOVE MY NEW BOOTS

Nyss hemkommen efter en lång dag.
Sov dock till elva, men somnade nog inte förrän halv fem, fem.
Har alltid svårt att sova när jag är på nya ställen, i detta fall nytt hotellrum, ny hotellbyggnad.
Sedan blev det stan m mor o sys för att hitta nya boots t mig då mina gick sönder i lördas:(
Dessa från Caterpillar blev de, känner mig sjukt nöjd:)
Tack papi, o mami;)

Vad tycker ni?
Love, love, love säger jag bara.
Blev även några småsaker.
Sedan bar det av till jobbet för min del, 17-21, var det idag, inte allt för jobbigt.
Därefter fick jag skynda mig in till stan och det blev fika på Frank´s, mkt mkt trevligt;)

O nu sitter jag i sängen o skall hyffsat snart försöka sova
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin