LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

LET IT GO OR LET IT STAY


(Från ELLE October 2010, Doutzen kroes.)Hon är så himla vacker, väldigt avskalade bilder.
Gå in o titta på tyska ELLE´S hemsida.)

Håller på o gör mig vacker;9 haha
Nä, men skall strax locka håret lite.
Är väl nästan alltid så att vi som har rakt hår hellre vill ha lockigt, medan dem som har lockigt vill ha rakt.
Man vill alltid ha det man inte har, sen när man har det är man inte alltid nöjd ändå...
Djupt, eller hur? haha

Skall iväg om en timme,segt att gå upp t bussen från hotellet när det är skit mörkt:S
Don´t like:(
Får helt enkelt se till o ringa någon så känns det inte lika ensamt.
Ja, som ni förstår, är jag ju lite mörkrädd;)
O ja, jag är vuxen men det vill inte riktigt släppa ändå... haha

Well, well skall gå¨o se om locktången blivit varm nog.
Hoppas ni har en mysig söndag kväll:=)
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt! :) min har varit helt okej :)

2010-10-31 @ 19:43:59
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: therese

gillar din blogg, jag har lagt till dig på bloglovin♥

2010-10-31 @ 19:58:26
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin