LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´VE MADE SO MANY CRY, AND STILL I WONDER WHY

Precis vaknat efter endast lite mer än 6 timmars sömn, med huvudvärk dessutom:(
Sjukt trött och ont.
Tacka vet  jag huvudvärkstabletter:)

Idag blir det stan m mor o sys för att hitta mig ett par nya boots.
De jag fr början hade tänkt mig kommer inte in förrän i November, respektive någongång i oktober vilket är ganska diffust.
Eftersom att mina favvo boots gick sönder i lördas så är jag verkligen i behov av ett par nya.
I övrigt har jag ju bara mina fina stölvlar som är mer high class!

Sedan ikv blir det jobb 17-21, sjukt kass tid, men det är som det är.
Fcik även sms fr COOp nu om jag ville jobba 18-22, LOL, rent ut sagt efterom jag redan skall jobba i princip samma tid. haha
Iförd hotellets gosiga morgonrock:)

Till min boyfriend, jag finns här hela tiden, men jag förstår du behöver vara ensam just nu...
Men det ä fort skit tungt för mig, och jag blir väldigt ledsen vilket du i vanliga fall hade förstått, men nu.....nu går dt inte:(

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin