LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I NEED SOMETHING TO BELIEVE IN, SOMETHING

Så då var vi hemma från stan igen, blev en kort men trevlig tur i stan.
Köpte nästan ingenting dessutom, vilket var riktigt bra för att vara mig.'
Dock blev det bland annat detta underbara

Lanza Art Elements Powder Up Texturizer


Min frisör har de senaste gångerna jag varit där använt detta och jag älskar det:)
Pröva ni med.
Endast 129:-
Sen blev det några nylonsockar, såna som ifos alltid går sönder;)
Men behöver dem i mina nya boots för har lite svårt att få i fötterna nu i början när de fort är så hårda!
Kan tänka mig att många känner igen sig;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin