LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I MISS BEING HOME IN MY ROOM WITH MY THINGS

Mår inte direkt toppen idag, oväntat nog;)
Kvällen inleddes i Linné på Linnéterrassen, mkt trevligt.
Var sjukt vamrt i och med deras infravärmelampor, eller vad man skall kalla dit.
Antar dock att ni vet vilka jag menar.
Drack rosévin och hade allmänt trevligt, för att sedan styra kvällen vidare:)
Blev en riktigt toppen kväll och när jag väl var hemma på hotellet vid 3-tiden kände jag mig riktigt bra;) haha
Somnade snabbt och sov såå gott:)

Idag har dock varit en ren jävla skitdag!!
Första var det dags att packa alla våra saker för att byta hotellbyggnad.
Sedan åkte vi till torget för att leta ny boots till mig, men inga jag ville ha fanns i min storlek, typsikt.
Nästan aldrig har dem kvar 36 eller 37.s¨å sjukt störande.
Men blir att åka till stan imorn och leta vidare;)

Tillbaka till hotellet och överflyttning till annan hotellbyggnad och då kom suprisen att på den våning där vi skulle bo (6 sovrum fanns det där stort vardags rum och stort kök) skulle även 3 andra människor bo.
I och med den stora läkarkonferesen som intar gbg denna veckan är det fullt överallt och de kunde då inte blockera (låta de rummen stå tomma) de rummen på vår våning där vi inte skulle bo.
Så nu väntar en vecka med delande:( Kök, vardagsrum o badrum. Det finns iaf 3 badrum, men kul att gå upp mitt i natten för o gå på toa och då möter man en främling i köket på vägen. Inte direkt mitt drömscenario., men men.
Som tur är skall vi endast bo på detta vis en vecka, sedan flyttar vi tillbaks till de gamla rummen där vi skall bo ett par veckor till.
Hatar o inte kunna bo hemma:(
Visst är det lyxigt o allt o bo på ett finfint hotell, men redan nu efter 2 veckor känns det segt att inte kunna vara hemma i sitt egna hem, med ens egna saker osv.
Men det är bara att stå ut, det kunde ju faktiskt varit värre.

Nä, ja får försöka sluta va så sur nu, det är trots allt ett 4-stjärnigt hotell, inte så illa.


Här är btw min nyaste CV-bild, när jag häromdagen ansökte till butiken STRÖMS.
U like?

/XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin