LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I DIDN´T MEAN TO HURT YOU....

Sjukt trött o fort lite bakis efter igår.
Blev först förkrök hemma hos Emelie, mysigt:)
Du e så himla gullig, honey<3
Sen bar det till Parkan där vi hade en toppen kväll:)
Massor av shots:)
Vi slog klackarna i taket hela natten lång!
Var hemma imorse vid 5-tiden någongång, inte helt säker oväntat nog. haha
O idag mår man väl lite som man förtjänar, även då jag mår oväntat bra faktiskt.
Men tvek om ja hade pallat utgång ikväll igen, sällan de funkar för min del.
Blir alltid way too much för å kunna känna mig sugen
Men man vet aldrig;)
Jag och sötaste Emelie, at her place :)

Blev bara bilder hemma hos henne, glömde helt av att ta några när vi var ute tyvärr.
Wonder why?;) haha
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin