LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

F-CKING SHIT....

Jag blir så arg och frustrerad när inte Milan--Real går att köpa på Viasatondemand!!:(
När man då dessutom ringer till deras support, vet de inte riktigt vad problemet är, men att de håller på o undersöker och det "kanske" kan fungera i halvlek.
Blir så trött....
Dessutom så j-vla typiskt att vi har Viasat Sport, men inte Viasat sport HD el Viasat fotboll där matchen sänds.
MIlan, milan, milan....Hoppas jag snart kan se iaf......
/oxoxo

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Labellissima



Matchen mellan Real-Milan gick att köpa på ViasatOn Demand.

Problemet som var, var att det fanns två stycken matcher att beställa en för 99:- och en för 79:- och valde man den matchen som kostade 79:- fick man ett felmeddelande "Region Blocked". Det var en norsk länk, Vi ber om ursäkt för det som inträffade.

MVH Helena

Viasat

2010-10-21 @ 12:19:48
Postat av: lovisa

Är allt bra?:)

2010-10-21 @ 12:39:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack så mkt för ditt svar Helena.

Fick igång matchen typ i 25 min, tror jag skrev det i ett senare inlägg.

Ingen skada skedd så klart;)

Men man vill ju se sitt favoritlag så klart;)

Tycker i övrigt att Visatondemand är skitbra:)

Finns massor att titta på både inom sport och serier

MVh labellissima

2010-10-21 @ 14:07:08
URL: http://labellissima.blogg.se/
Postat av: Jag

Jo, allt är fint nu:) Själv?:P

2010-10-21 @ 14:07:47
URL: http://labellissima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin