LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

But fate can´t break this feeling inside

No matter what I say or do
This message isn´t getting through
And you´re listening to the sound
Of my breakirng heart





När jag läser i min blogg från samma tid förra året, är det alltför slående hur jag kände då.
Känslan, känslorna, som strömmade genom mig då gör det även nu, igen!!
Då blev jag tillslut helt tom, efter att ha försökt tills jag gick sönder inuti.
NU är jag där igen, på precis samma ställe, i precis samma situation.
Att efter att ha återfått lugn, lycka och peace inside,så har återigen ångesten och tomhetskänslan tagit över.
Inte så konstigt egentligen med hade tanke på att vi är på precis samma ställe som förra hösten och jag hatar det.
Jag hatar det så innerligt och samtidigt vet jag, utifrån erfarenhet, hur det kan krossa mig helt ....igen.....
Vet hur många gånger som jag kan rise again,......innan det inte går mer....
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin