LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

BROKEN-...........

Gud vad trött jag är.
Blev en helkväll igår.
Först bar det av till Emelie för tacos och sen att fixa oss iordning.
Därefter var det förkrök först hos henne, sen på annan gata i Johanneberg, mkt trevligt:)
Dock blev det alldeles för lång förfest så vi va nog inte inne i stan förrän närmre halv två, blev en sväng på Avenyn och sen tillbaks till Johanneberg för efterfest.
Var inte hemma förrän strax efter halv åtta imorse, sjukt seg och fruktansvärt trött.
Fick bara byta om och sen ligga i sängen 30 min för att därefter bege mig till bussen mot stan.
Jobbade sedan 10-16, riktigt trött var jag. Som tur var mådde jag inte längre illa när jag kom till jobbet.
Har nu nyligen vaknat efter nästan 2 timmars sömn, fort skit trött så klart.




"Please, cal,please make it alright again....."


Blir nog ganska så lugnt ikv, men man vet aldrig;)
Men börjar ju faktiskt jobba kl 07.55 imorn.
Blir ännu tröttare bara av att tänka på det.

Men ha en toppen lördag kväll:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin