LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

ALL THESE YEARS I´VE BEEN A FOOL, JUST A FOOL

Sitter jätte pigg och över på hp,  men har paus i 10 min nu.,
Tror seriöst inte att det finns något tråkigare att öva på.
Nån som håller med mig?
Men går det bättre än denna gången än tidigare så skall jag då inte klaga.

Men borde eg sova så klart, men varför är det alltid så att jag är som mest produktiv sent på kvällen?
Ibland, så¨som idag, tom på natten.
Så klart innan jag somnar som en sten vid fyra tiden, men det är en annan sak.
Men fan va kass det är att vända på dygnet så här, framför allt denna veckan efterosm jag börjar redan kl 08.00 på jobbet både lörda o sönda.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin