LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

AFTER ALL THE MISTAKES, YOU´RE STILL STANDING HERE



I FORGIVE ALL THE WRONGS THAT YOU HAVE EVER DONE..


Nyss vaknat, sovit så sjukt bra inatt:)
Älskar verkl att sova på morgonen!
Kan tänka mig att många av er håller med mig.
Dock har jag fort sån himla mensvärk, vilket är ganska segt.
Vill helst inte röra mig alls:(
Men skall i vilket fall som helst strax bege mig ut på en solig o säkert kall powerwalk:
Brukar alltid kännas bättre när jag rör på mig även då det inte känns så innan aktiviteten skett;)

I övrigt blir det en lugn dag, jobb till kvällen (17-21).
Tog precis ett pass till på jobbet , 7-16 imorn inventering, blir nog bra.
Skönt så länge man inte sitter mega pass i kassan.

Nä, nu skall jag bege mig ut. Solen skiner ju trots allt och det är inte så vanligt längre, vid denna årstid.

När du går sönder inuti, så som jag gjorde det.....

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin