LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

X-mas presents, here we come;)

-Har nyss anlänt till jobbet,17-21, blir det idag. Så börjar med andra ord om 7 min.
Har idag varit runt lite överallt m syster för att finna julklappar till framför allt m o p, o vi hittade iaf några vilket var bra.
Men man kan lugnt säga vi besökt alla elektronikbutiker som finns, utan att faktiskt ha köpt nått.
Men tips har vi iaf fått om vad vi skulle kunna köpa;)

Det blev även ännu mera julpapper o lite sånt små pynt, som för min del är helt omöjligt att stå emot;)
Var planerat även lite stan imorn, men nu blir det ist jobb 8-17.
Man kan lugnt säga att jag jobbat skiten ur mig hela November, varit här konstant.
Men tiden har ändå gått fort.
Tänk imorn är sista Novemberdagen, sedan väntar December o julen närmar sig alltmer.
Aja, nu har jag inte tid att sitta här mer, måste gå till kassan.
Ha en nice måndag kväll:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin