LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

LIGHT ME UP



Varit fullspäckat idag.
Uppe tidigt, efter en natt som knappt innehållit några timmars sömn alls:(
Kass o detta innebar i sin tur att jag vaknade med huvudvärk.
Jobbade sedan 9-18 och i o med att många fick lön igår var det sjukt mkt folk, skit mkt att göra o fullt av springandes runt hela tiden.
Att säga att det var fullt upp är en underdrift;)
Efter jobbet åkte papi o jag hem (ja till vårt hus) för att hämta lite saker.
Man blir lätt ledsen när man ser hur halv vår undervåning, garage, hall, tvättstuga, badrum ser ut, eller snarare är rivet o icke existerande just nu:(
Hur det känns som om vi bott på hotell en evighet o hur mkt jag saknar att vara hemma i vårt hus:(
I hate att vi inte kommer få spendera jul hemma, hate, hate, hate....

Iaf efter vi hämtat saker bar det av till hotellet o vi fick vårt nya rum redan idag, så hållit på o flyttat över alla mina saker dit ikväll:)
Så skönt me lite me utrymme o att slippa ständigt vara i knät på någon annan.
Lite ensamtid kanske kan göras möjlig;)

Anyway, skall snart duscha o sen krypa ned i sängen o se en film.
Blir som ja nämnt även jobb imorn (12-17.30) direkt följt av släktkalas o utgång:)
Så man kan lugnt säga att mina dagar är fullspäckade nu för tiden, o så lär det väl fortsätta i o med att julen närmar sig allt mer.

Men ja ja, skall inte klaga.

"Hoping when all is said and done...."

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin