LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

SOME KIND OF TROUBLE

Har varit i stan o haft en jätte mysig fika med söta Katrin:)
Du e verkl så himla gullig o söt gumman <3
Hoppas du får de mysigt i Småland.

Blev sedan lite shopping, oväntat;9 haha
Typiskt mig att inte kunna låta bli o handla nått varenda gång jag är i stan.

MIn söta rosaglittriga kalender fr Ordning o Reda på NK.
Den var för söt för att jag skulle kunna stå emot;)
Även då jag har en kalender som fort gäller..

Blev även supersöta trosor i modellen ovan, i rosa, turkost o vitt :)
Man vill ju vara fin även under;)

Gosig kofta fr H&M, bra att ha med ett bälte i midjan:)
Gör sig inte alls rättvis på bild!


För övrigt har jag ¨fått lite ont i halsen, vilket inte direkt är toppen:(

Anyway, skall värma mig lite efter att ha varit ute i det äckliga vädret;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin