LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

NOW I´M JUST ANOTHER FALLEN ANGEL;)



Ganska nyss hemkommen efter ännu en lång dag på jobbet.
Fullt upp som vanligt o har sån värk i fingrarna att jag helst hade velat låta bli att sitta här, men kan inte;) haha
Lyft så mkt olika tunga saker med böjda fingrar lixom, svårt att förklara....
Just "The grip" med fingrarna enbart typ;) haha
O dessutom precis som övriga dagar denna veckan, har jag sprungit runt o gjort tusen saker hela tiden.
Så tiden går ju väldigt fort!
Nu sitter jag iaf här, iförd mjukiskläder:) o skall kolla lite serier ja missat.
Så skönt o bara slappa, hade aldrig pallat o gjort efter jobbet idag, som föregående två dagar ;)
Även om aktiviteten då varit varierande.
Igår kväll orkade jag ju endast kolla fotboll(Mitt Milan), som vann så klart:P
De är BÄST :D

Blir jobb även imorn, så klart;) haha
8-18, följt av troligen lite vin i stan eller bara slappa hemma hos en killkompis i Johanneberg:)
Vi får helt enkelt se vad ja orkar;)

För övrigt, hoppas ni har en toppen kväll:)
/xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin