LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

JAG SIKTAR ALDRIG FÖR HÖGT, BARA PRECIS LAGOM;)



Efter endast lite mer än 5 timmars sömn har jag jobbat skiten ur mig 8-17 idag på jobbet.
Fullt upp, massor av flyttande, lyftande o springandes runt för att hinna med allt;)
Men tiden gick faktiskt riktigt fort o i vissa stunder vart det allt ganska underhållande;) haha
ANyway, efter jobbet blev det fika med min fina Emelie på Condeco för att därefter dra oss till Johanneberg!
Nu sitter jag här o väntar på att Lasangen skall bli färdig så det kan bli lite mat:)
Very nice.
Blir jobb även imorn 8-18, I will be sooo fucking dead efter, men det stoppar mig inte;)
Haha
Lär dock sova riktigt gott inatt skulle jag tro o förhoppningsvis fler timmar än inatt!
hoppas ni haft en toppen dag o om det har undgått er har vi nu fått snö:)
Ja, det har typ snöat hela dagen faktiskt;)
Men nu skall jag kolla Gossip Girl som jag längtat efter hela dagen:)
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Laila

Trevligt :) tycker man ska sikta mot himelen och landa på stjärnorna :D

2010-11-09 @ 21:27:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin