LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´M STILL STANDING HERE, AND NOW I´M STANDING STRONG AGAIN



Har inte varit alltför aktiv idag på bloggen, sorry.
Varit på Kungsmässan me mor idag, kollat o shoppat lite:)
Så himla oväntat, eller hur?
Men jag höll igen faktiskt, men fy fan va jobbigt det var:(
Anyway, på hemvägen fick vi göra x antal stop för diverse ting.
Viktigast var ju så klart systemet, inför imorn, eftersom jag jobbar till 4 imorn o sen måste ja vila nån timma innan ja ska t finaste Emelie:)
Men allt hanns med, vilket var skönt:)
Resterande del av dagen har spenderats här typ, haha.
Kollandes på mina favvo serier, TVD, Grey´s o Nikita:)
Sjukt bra avsnitt allihop, ni måste bara titta!

Nu har jag precis duschat, gjort inbakade flätor m.m .
Såna ytterst nödvändiga saker vi flickor måste göra:)

Imorn blir det jobb 8-16 iaf. Som tur är blir det inte fast kassa direkt på morgonen iaf;)
Sååå skönt!
Fick även ett samtal fr min chef förut så skall jobba både måndag(ett megapassa) o tisdag, troligen x antal dagar till under veckan me!
Skönt dock att jobba mer vardagar igen, ist för att stiga upp bakis varje helg o dra mig ned till jobbet;9 haha

Men nu skall ja kolla lite tv.
Hoppas ni har en mysig kväll:)
See ya out tomorrow;)
/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin