LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I DON´T KNOW IF I CAN BE SO CAREFUL, FOR THINGS YOU´VE NEVER CARED FOR



Vaknade även idag me huvudvärk, så himla tröttsamt men är väl nästan alltid så vid den här tiden av månaden.
Hoppas det snart skall ge med sig iaf!
Idag blir det en liten tur m m o p, skall köpa julklappar till kusinbarn, plus att min nya mob skall införskaffas.
Hoppas bara den finns inne!
Min "gamla" hänger sig ofta nu för tiden, dock inte så konstigt med tanke på vad den har gått igenom;) haha
Men nu skall jag fixa mig iordning:)
Hoppas ni har en mysig söndag i kylan!

"Baby, you can argue but we´re damaged goods for good!

/XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin