LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

GOOD GIRLS GO TO HEAVEN, BUT BAD GIRLS...THEY GO EVERYWHERE;)

Nu skall jag nog snart försöka sova, eller iaf ganska så snart eftersom jag börjar redan kl 08.00 imorn igen o skall jobba 10 timmar.
5:e dagen i sträck denna veckan, o alla dagar minst 9 timmar.
Så jag börjar känna mig lite seg, eller inte så, utan mest så värker mina fingrar så.
Skit kass o störande när jag ska göra nått enkelt som typ sitta här vid datan.
O oväntat nog har jag ju suttit här i princip hela tiden sedan jag kom hem fr jobbet;) haha
Så himla oproduktiv kväll, men det e okej tycker jag.

Imorn efter jobbet bär det av t Johanneberg för en slapp kväll me mat o kanske lite vin i stan;)
Sedan jobb igen lördag, 7.55-17, följt av vin i Vasa o troligen utgång m söta Marcella.

Söt du är gumman:)

Sen på söndag är jag äntligen ledig:D
Skall bli så sjukt skönt:)
Då tänker jag inte röra en fena, endast äta chips m dipp o dricka läsk:)
Love sunday:)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin