LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

FULL OF BROKEN THOUGHTS, I CAN NOT REPAIR



Varit en riktigt lång dag idag, igen!!
Jobbat 8-18, o det har verkl varit fullt upp hela tiden.
Inte så konstigt med tanke på att det på min avdelning i princip bara var jag på "golvet" fram tills kl 13.
Så ni kan gissa vad jag sprang fram o tillbaka, upp o ned, lyfte, flyttade, gjorde skyltar, fixade saker.
Ja, allt man kan tänka sig;)
Men tiden gick faktiskt ganska så fort iaf:P Så det var skönt!!
Imorn blir det jobb med, 11-18. Blir skönt att börja lite senare

"You are someone else, I am still right here"

Blir ju jobb även fre o örd.
Men nu måste jag återgå till matchen.
Står 1-0 t Mitt Milan, sedan Pato gjorde mål ganska tidigt i första halvlek;)
Ciao
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Yampis

svar; varsegood, ska följa din blogg på bloglovin.

allt bra med dig? <333

2010-11-10 @ 22:25:06
URL: http://yampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin