LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

DON´T CARE IF IT TAKES ALL NIGHT



Precis hemkommen fr jobbet(hotellet så klart).
Blev en 11 timmar lång arbetsdag ida, 8-19.
Så ni kan nog förstå att mina fötter värker enormt, eftersom ja jobbar i ett par ballerina, o dessutom e jag ganska så seg.
Skall äta lite BBQ-pommes o sen ska ja bege mig in till stan för o möta min söta Maria:)
Ska dricka lite vin o drinkar o ha de allmänt trevligt:)
Hoppas ni har en nice fredag kväll o helg:)
Tyvärr väntar ju jobb för mig både lör o sön:(
Men, that´s the way it is baby!


Till er som jobbade idag, dagens kommentar: Christina, du är ju grym på att skriva etiketter;) haha
Nice.
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

Love you <3

2010-11-19 @ 19:50:24
Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-21 @ 18:27:37
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin