LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

BUT I´D RATHER HAVE YOU IN THE BACKSEAT OF MY CAR;)



Är helt död efter jobbet idag, 5 dagen i sträck o som ja nog skrev igår har alla dagar varit minst 9 timmars arbete.
Sov nog ca 6 timmar inatt, max, så är dessutom skit trött i huvudet idag. Plus huvudvärk:(
Inte alltför nice;)
O mina fingrar, ja, dem värker ännu värre idag än vad de gjorde igår:(
Illa är då att det står jobb även imorn på schemat, 7.55-17:(
Har verkl ingen lust o jobba imorn igen:(
Men, det är som det är..
Nu skall jag strax se nya TVD följt av senaste Nikita, så är glad för de iaf:)
Sitter ute i Johanneberg o väntar på chips o dipp:) hehe
Vin lär det även bli sen, men först måste jag ta en quick powernapp tror jag, om ja hinner.

"That secret that we know, that we don´t know how to tell"

Nä, har
INTE ALLTFÖR mkt spännande att skriva just nu..haha
Hoppas ni får en toppen fredag kväll iaf:P
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin