LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Behind every woman who had something to say, is a girl who had nothing to prove



Sitter o kollar lite, tänker ja eg redan borde ligga i sängen o försöka sova.
Ändå sitter jag kvar..haha
Så typiskt mig.
Min fötter värker fort, även om det nu är aningen bättre, men lär väl bli värre imorn igen.
Jag borde verkl köpa bättre skor o ha på jobbet, men blir aldrig av att jag gör det, när det finns så många andra fina skor jag hellre köper;)

Nä, men borde väl iaf försöka lägga mig i sängen o sova nu.
Skall ju trots allt upp vid sex tiden:S usch
I hate o gå upp tidigt....
Är verkl inte nån morgonmänniska.
Well well, sov gott bitches ;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin