LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

At that particular moment I knew staying with you meant deserting me



Blev som tidigare skrivet shopping i Kungsbacka med syster.
Försökte verkl hålla igen lite med shoppingen o gick trots allt ganska bra.
Dock hittade jag ett par superfina svart tights med läder, svårt att förklara, på Tara som jag bara var tvungen att köpa.
Kommer återkomma med bilder när jag hunnit använda dem.
Efter själva Kungsnässan bar det av till Freeport för en isande kall sväng:S
Brrr, man kan verkl säga att kylan bevaras inom detta område, always!
Sedan blev det även en kort tur till Sisjön för att handla lite mat m.m.
En heldag me min söta syster m andra ord.
Nu har jag nyss ätit middag här i Johanneberg, Hawaiimackosar:), igen inte helt oväntat.

Ovanpå detta ringde även min chef idag, o ville ha in mig både imorn o freda, 8-18!
Så blir till o jobba följande 5 dagar, men that´s ok;)
Antar vi ska svepa in resterande delar av julen imorn o övermorgon.
Så lär verkl bli fullt upp, all day long!
Dock är det alltid roligare när det är mkt att göra än när det är helt lugnt.
Iaf enl min mening;)
Men nu skall jag strax slå mig ned i soffan o kolla "Välkommen åter", lätt roligaste programmet på hela veckan.
Skrattar alltid så ja kiknar:)

Sen dusch o sen säng, om ja kan somna så pass tidigt. I really hope so!
Lär väl vara död imorn iaf, för kan inte tänka mig de kommer bli mer än 5 timmars sömn inatt då ja sov så länge imorse.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin