LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

ANGRY ALL THE TIME TODAY



Har verkl varit på skit kasst humör idag så det är så skönt att vara hemma (på hotellet så klart)
Känner att mitt sinnelag börjar bli aningen bättre iaf nu:)
Precis kommit hem o ätit Hawaiimackor efter en mkt lång dag!
Älskar Hawaiimackosar;) så korrekt svenska;) haha
Jobbat 7.55-17 idag och är verkl helt död.
Som tidigare nämnts, 6 dagen i sträck på jobbet:(
Var såå trött imorse o så himla osugen på att gå o jobba, ville verkligen bara krypa tillbaks till sängen.
Men det kunde man inte.
Nu skall jag vila mig lite strax, hämta lite krafter, för att sedan bege mig in mot stan o vidare:)
Hoppas ni får en toppen lördag kväll:)
Skall bli obeskrivligt skönt att vara ledig imorn o bara göra ingenting:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin