LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

When your baby slips your mind

Precis bläddrat igenom sista Cosmo, love that magazine:)
Vaknade ovanligt tidigt av mig själv imorse redan kl 9 och var super pigg.
Detta tillhör inte direkt det vanliga.
Upp, åt frukost sedan var det dags för ett styrkepass:) Riktigt skönt var det, framför allt efteråt;)
Sedan skulle jag iväg t M o M, vilka det visade sig inte var hemma. Jag som redan köpt donuts och allt, hehe.
Får åka dit imorn ist.
Nu öser regnet ned utanför mitt fönster så mkt tveksamt om jag kommer att bege mig ut igen idag, tror inte det.
Usch, varför kunde inte solen fått fortsätta? Hoppas det blir bättre väder imorn:)




Btw, antar ni, precis som jag, sett vem som frontar Indiskas sommarkampanj?
Ingen mindre an Jade Jagger. Jag har alltid tyckt hon varit så himla snygg och sådär självklart sexig.
Så deras kläder lär sälja bättre än på länge tippar jag;).

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin