LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Waiting on a sunny afternoon

NU bär det strax av för lite shopping och mat:)
Hade migrän hela natten, vilket innebar att jag sovit riktigt kass och varit vaken större delen av natten till idag.
Dock släppte det finally vid tolv tiden efter jag tagit migränmedicin. Så skönt när det äntligen släpper.
Gav mig efter frukosten sedan ut på en powerwalk, vilket blev en fruktansvärd tur.
Mina allergier var på topp, med andra ord kunde jag knappt andas under hela "walken".
Var helt död och med en fruktansvärd andnöd när jag väl kom hem igen.
Puh...
Därefter har eftermiddagen spenderats i solen:) Så himla skönt:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin