LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You can look, but you better not touch;)

Fy, vad jag mår kass nu. Hade redan fått migrän inatt när jag kom hem, tur att den släppt i alla fall.

Igår var det, till en början i all fall, Linnéterrassen som gällde. Mkt trevligt.
Var där med en old friend för att "make peace", och det kändes skönt.
Lite senare kom söta Katrin och hennes kompis Lotta dit och det blev mer vin:)
Hade verkl toppen och så skönt att höra någon annan berätta en historia som var så lik min och som verkl
förstod allt det jag sa. Ibland var det nästan som om vi prata om samma person, sjukt!
Ännu värre är att när man hör någon annan prata om "this", så är det så svårt att tänka sig att man gjort precis samma, tänkt precis samma och allt eg för att man inte kunde sluta hoppas.
Det tar tid och lite distans innan man kan inse att livet borde inte vara så svårt redan.

Anyway, senare under kvällen lämnade halva sällskapet oss och Katrin och jag drog oss mot Avenyn.
Vi tänkte Nivå, men ist blev det Push!
Så mkt konstiga människor det var där igår alltså, haha.
Men tur vi inte gick in på Nivå, eftersom det skedde en dödsskjutning där senare under natten:S

Kvällen avslutades sedan med korv och bröd följt av taxi;)
Love u baby




/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin