LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Tell me why I don´t like mondays...

Så då var det måndag igen, sådär roligt. Men om jag tänker tillbaks på hur måndagarna kändes för ett år sedan, kan jag le och känna mig ganska så nöjd hur det ser ut idag;)

I lördas blev det en sväng i Vasa med mkt trevliga tjejer:) Var dock ganska seg efter att ha varit och jobbat hela dagen och en del av kvällen.
Du e så gullig gumman (L)
Söndag morgon inleddes alldeles för tidigt då jag var både lite bakis och sjukt trött. Började som sagt jobba redan 07.55:S fyyy.
Efter jobbet bar det av till centralen och sedan vidare till Lerum för en mysig dag.:)
Var dock riktigt kallt när jag satt på pakethållaren ned till stationen vid tiotiden på kvällen.
Även om de må kännas som riktig vår i flera avseenden nu är det fort riktigt kallt på kvällarna.
Förhopppningsvis kommer även detta snart att förändras:)
Nu skall jag byta om inför ett styrkepass och sen får vi se vad dagen kommer att innehålla.
Troligen inte särskilt mkt med tanke på vilken intensiv helg som just slutat.
Så ha en bra förmiddag:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin