LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

She says: I tried to be but I´m not

" She says: While you were sleeping
I was listening to the radio and wondering what you´re dreaming
It came to mind that I didn´t care
And I thought, hell if it´s over, well
I had better end it quick or I will
lose my nerve
Are you listening? Can you hear me?
Have you forgotten...."


Vaknade nyss, har varit en kass natt och under senare delen drömde jag sååå mkt konstiga saker.
Det är sjukt hur våra drömmar tar form egentligen, men samtidigt spännande.

Igår var en riktigt kass dag, går inte riktigt att förklara utan den var bara kass.
Skall strax bege mig ut på en powerwalk, även om jag verkligen inte har någon lust idag.
Men det är ju oftast ganska så skönt:)
Vad planerna är för idag får vi se, har inte orkat engagera mig alltför mkt än.

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin