LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

She never cried, she only drank

Nyss hemkommen från en mkt stressig och kaotisk dag på jobbet. Folk som inte kom, pass som inte var tillsatta, you name it. Gick dock bra, tycker nästan det är roligare när det är mkt på gång, men ibland är det kanske lite väl mkt.
Haha
Skönt o jobba på "golvet" var det i alla fall och jag hann med allt jag skulle göra:)

Fy, fan vad varmt det dessutom varit idag. När jag steg upp imorse visade termometern redan då 23 grader.
Ni kan då nog förstå att det var sjukt varmt när jag gjorde mitt styrkepass.
Nu sitter jag här med isvatten lite chips och dipp( igen, jag vet;)), skall snart se om det är nått spännande på tv.
Lite senare ikv, kommer ju "White Collar", där det är med en riktig heting.
Imorn är jag ledig, så blir troligen shopping och sen blir det vin på kvällen:)
Ciao
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin