LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Sex and the City 2: In Abu Dhabi

Gud, ännu en lång dag.
Uppe tidigt och iväg till jobbet. På vägen dit träffade ja min "kusin" Anton, vilken oxå jobbar ute på "ön", hehe.
Världen är lite.
Så blev det en dag med mkt att göra på Coop då vi skulle hinna med att inventera hela lagret plus lite till.
16.00 slutade jag och då bar det direkt av till Bergakungen för att hämta ut biljetter till SATC 2.
Fick i mig lite mat och sen iväg till bion för att möta upp Mami och sys, tyvärr kunde inte moster följa med.



Filmen var helt underbar:) Dock gillar jag fort serien mer eftersom den inte är lika tillrättalagd.
Men ändå, så himla mysig film:)
Så girls, pallra er iväg och se den snarast om ni inte redan gjort det;)


Nu skall jag gå upp och kolla lite Batman Begins (Christian Bale är sååå snygg), sen blir det SATC (serien), mys!

Imorn blir det förhoppningsvis havet, förutsatt att det är solen.
Sedan blir det jobb till kvällen.




I´m worried now, for real...........

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin