LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

OOh Ooh Baby

Efter endast fyra timmars sömn klev jag upp kl 07.00 imorse för att åka till jobbet.
Segt som bara den, men piggnade till oväntat kvickt när jag väl var där.
Lika mkt folk som vanligt var tyvärr;)
Efter det fick man krångla sig hem då alla bussar var ändrade och åkte andra vägar m.m, men det gick
faktiskt ganska så bra.
Sedan har resten av eftermiddagen spenderats solandes i trädgården med ett glas pepsi max(med is så klart) i min hand:) Helt underbart:)
Är så himla härligt att det äntligen är riktigt vår, ja egentligen sommarvärme just nu.

Ikväll väntar utgång, först Vasa och sen vidare med min darling Maria(L) och lite annat folk.
Ska bli så roligt gumman<3 saknat dig så mkt och vi har ju alltid så roligt tillsammans;)

Vi två på Halloween 2008, och ni ser nog vad vi ska föreställa. Dock är jag alldeles för hårt mejkad och såå blekis:( Men roligt hade vi, nästan roligare på den förfesten än när vi väl kom ut, tyckte jag i alla fall;) hihi

Anyway, det blir dancing ´til the morning comes:)

Have a good one;)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin