LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Like you´re so sure, that I´d be standing there

Gud så trött jag är nu.... Har varit en lång och intensiv helg må jag säga.
Fredagen var som sagt en lång dag, lång natt och igår var även det en lång (men mysig och underbar dag).
Idag ficka man upp tidigt och iväg för att jobba, 12-20 var passet som var uppsatt idag.
Dock fick jag ta ett tåg från Lerum som gjorde så att jag var inne redan kl tjugo i elva tyvärr:(
Så himla irriterande när det inte finns tajmad kollektivtrafik.
Anyway, jobbet var som det brukar vara, segt och långsamt, men samtidigt tur man har det.
Nu skall jag snart krypa ned i sängen då jag är väldigt, väldigt trött.


Btw, nedan följer lite bilder från Valborg:) Enjoy:)

Smile baby(L)
Posing på väg in t stan med bussen


För mer bilder, se Fb.
I övrigt, god natt nu:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin