LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Keep holding my hand, so we don´t get separated

Livet har nu äntligen börjat återkomma till mig;) hehe.
Mötte upp Katrin igår vid järntorget och vi traskade bort och satte oss på Linnéterrassen, vilket var så himla mysigt:)
Där satt vi i ett par timmar och drack vin, pratade och så kom lite folk förbi.
Tappade dock ganska snabbt räkningen på hur många glas vino som hade intagits.
Men mkt trevligt var det:)
Vi, igår i Linné.

Du är så himla gullig gumman och det känns verkl som om vi förstår varandra så himla bra.
Det spelar ingen roll om vi inte setts på ett tag, det är alltid lika lätt.
Ser fram emot nästa lördag då de blir "favorit i repris" från tidigare år:)
Love u honey(L)

Natten ledde mig sedermera sedan till Lerum ist för in på Nivå.
Trevligt var det även då jag var lätt överförfriskad;)
Vaknade sedan imorse med världens migrän, fick då snällt be om att bli skjutsad ner till station
Tack, för igår och idag ......

Anyway, nu sitter jag här med lite pepsi max och slöar, skönt!
Blir en mkt lugn kväll då jag skall jobba 07.45 imorn, men bara till kl 13 så helt ok;)
Nä, skall hämta lite godis:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin