LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Is it heaven or hell?




Jao, då sitter man här och väntar på att min kebab/pizza skall beställas. Har inte riktigt bestämt mig vilket jag vill ha;)
Dagen har spenderats i stan med sys för att införskaffa Mors Dags present.
Dock blev det väldigt mkt till oss själva oxå, vilket inte var tänkt;) Men alltid svårt att låta bli.
Till mami köpte vi ett superfint armband( jag kan skriva det här för hon fick det redan idag);).
M o P, skall bort hela helgen så fick ge det lite i förväg. Glad blev hon i alla fall!

Nu skall det snart ätas och sen bär det av till stan för att möta upp Marcella, vilket ska bli
super trevligt:) Hon e så himla gullig(L).
Vad kvällen sedan kommer att ge oss får vi se;) Hoppas bara det slutar regna!!

Have a good one;)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin