LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´m a goddess on my knees

Fy fan vad trött jag är.
Fick endast knappa fyra timmars sömn inatt, följt av jobb 10-18, direkt därefter vidare till M o M, eftersom
det var mors dag.
Nu skall jag snart krypa ned i sängen, men känner mig inte alls tillfreds idag, en känsla inuti som inte riktigt vill försvinna. Ångest....


I know it´s my fault, that it now has become the way it has......I´ll take the blame, because I know what I said....
I wish I hadn´t said it....


I alla fall, så blir det jobb även imorn 9-16, för inventering m.m. Därefter bär det av till Bergakungen för att se
"SATC movie 2", med sys, mami och moster:) Lär bli riktigt trevligt!
Blir mkt jobb denna veckan nu, men det är bra.
Ser dock väldigt mkt fram emot fredagens Rock Night, som jag skall på m Marcella:)
Så synd du inte kan va me Emelie. I miss u(L)
Känns som om de va alldeles för länge sen vi sågs nu:( Vin i veckan, baby?


O till dig, du vet, du får fan slå en signal snart. Börjar bli riktigt orolig.
Ringa mig typ 10 gånger igår kvällen och sen "gone".
Blir orolig för dig, även om ja ibland tror att jag nästan slutat bry mig....

Nä nu skall jag stupa i säng.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin