LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I hold my breath and close my eyes




Skrev ett inlägg i förmiddags, men vet inte vad som hänt med det. Riktigt skumt:S
I alla fall, vaknade ganska så tidigt idag av mig själv. Tro mig, det tillhör inte vanligheterna direkt;)
Gjorde ett styrkepass, skönt, och sen bar det av ned till havet för att lapa sol och bättre på brännan;)
Var riktigt skönt, måste ha varit en 20 grader tror jag allt.
Åkte hem vid tretiden och strax därefter mulnade det igen helt och hållet, så vi hade verkl bra tajming.
Eftermiddagen har varit ganska lugn då min allergi har varit på topp och mina ögon runnit nästan hela tiden samt min näsa varit helt täppt. Don´t like.

Imorn blir det jobb, 13.30-19.00, ska i princip bara vara på "golvet" så blir nog helt ok.
Nu skall jag hämta mig lite pepsi max för ovanlighetens skull;) haha
Ha en mysig kväll!
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin