LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Golden girls down on the corner and all around the world

Har precis haft världens kaos här hemma att försöka få lite ordning på. .
Var på besök hemma hos M o M förut, jätte mysigt hade vi det:)
Chokladpudding gjordes och diverse andra kakor smakades det på;)
Därefter har jag mest slappat, läst och försökt ta mig in på datorn i minst en timma innan något hände.
Nu är det snart dags för mat:) är hungrig, blir nog även lite chips och dipp.
Möjligen utgång tonight, får se vad som händer.
Imorn blir det ut i alla fall med min darl Katrin (L), med början någonstans i Linné:)
Har saknat dig så honey
Innan det, blir det troligen middag med mitt andra hjärta Emelie:)
Nä, nu ska jag göra mat.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin