LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Fan, fan, fan.....

Fick blanketter från Norge idag, eftersom jag i mars ansökte till Läkarprogrammet även där.
Fick leta upp mina betygsdokument, alla andra saker jag läst och jobbintyg.
Sånt man inte tänker på att behöva eftersom när vi ansöker i Sverige finns redan allt vi gjort inskickat.
Lite omständigt är det allt, framför allt när nu alla sidor måste vidimeras av något offentligt kontor.
Men skall nog lösa sig.
Tror dock inte att jag vill hoppa på läkare i Norge redan till hösten om jag skulle komma in, men man vet aldrig.
Vi får se.
Nu ska jag forts sen gå och köpa lite godis:) är lika sugen som alltid;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin