LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Dancing queen, X 2;)

Har endast varit vaken i 2 och en halv timme. Fort bakis, även om jag börjar vakna till liv igen;) hehe.
Igår var det utgång, all in;) Verkligen,:)
Kvällen inleddes på ett nyöppnat ställe i Vasa för att fira Marias pojkvän som fyllde år:)
Sedan bar det vidare till avenyn, där vi dansade loss och intog alltför stora mängder sprit.
Så himla roligt med dig gumman(L) Vi borde vara ute  mer ihop, för det är alltid så nice;)
love u honey<3

Därefter blev det lite fram och tillbaka, först till Majorna, sedan tillbaka till Avenyn igen:)
Träffade även ett par gamla vänner sedan långt tillbaks, vilket var riktigt roligt.
Så, over all, en toppen kväll i vänner sällskap:)
Precis som vi tänkt oss, me and Maria, blev det all in och ännu mer;)
Tyvärr glömde jag helt bort att ta några bilder:(
Enda smolken på kvällen var väl egentligen när jag tappade mitt kort till garderoben, som tur var fick jag ut min jacka ändå. Hade ju precis köpt den så det var tur:)

Nu har jag precis tagit mig in från att ha legat och slappat i solen,
Skall ta en dusch och sen steka korv t mig och papi, sen bär det iväg till Vasa:)
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt du är :)

2010-05-24 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin