LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Dancing in the moonlight

Åh vad tidigt jag var uppe imorse....
Efter några få timmar sömn bar det upp mellan 07.00-07.30, för att följa med papi och hämta båten i Skene där den stått över vintern.
Så fin är den, our boat:) Har nog visat bild på den förra sommaren, men kommer återkomma med fler när det närmar sig.
Men fy fan vad trött jag var då det var dags att stiga upp, dock känner jag mig nu förvånansvärt pigg:)
Solen ser ut som om den snart kommer att spricka igenom så man då förhoppningsvis kan lägga sig och "steka" sig lite i solen:)
Sitter även och väntar på att Vampire diaries, säsongsavslutningen, ska komma så att jag kan kolla på den.
Can´t wait!

Ikväll blir det stan, skall som sagt möta upp Katrin(L) har saknat dig såååå mkt baby.
I´ll be back:P

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin