LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

A white dress in may, is never a bad thing



This style is what I´m going for tonight;)
Med lite solbränna (i mitt fall en blandning av brunutansol och solande på balkongen) och en vit mkt söt liten klänning:)

Oh, känns som om det har varit en mkt lång dag.
Sov väl lite sådär inatt, sen jobb 10.45-17.30 och det var verkl hur mkt folk som helst.
Blir även jobb imorn hela dagen och tidigt söndag morgon, vilket är mindre roligt.
Skall snart äta supergod mat min mor lagat då vi har gäster, sen blir det troligen Vasa.:)

Imorn skall jag ut me Marcella efter jobbet, skall bli riktigt roligt:)
Tycker verkl du e toppen gums!
O Emelie, hoppas du vill vara med(L)

Anyway, nu skall jag hälla upp ett glas...:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin