LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

When it don´t come easy......




Gud vad skönt det är att vara hemma från jobbet, så sjukt segt var det att vara där idag.
10-18, kändes som en evighet även om det bara var 8 timmar, men när man sitter i kassan så endast blir det fruktansvärt långsamt.
Något bra är dock att vi nu kan boka in våra tider via nätet, finally:)

I fredas var det utgång me en av mina barndomskompisar och några av hans vänner.
Hamnade på Nivå och hade verkligen en toppen kväll:)
O till dig Marcella, du e så himla gullig. Känns som om vi har en del gemensamt:)


Kommande vecka är fullspäckad med jobb, men är som tur lediga några få dagar.
Men måste ta de lite lugnt med shopping denna vecka, då jag slösat enormt föregående.
Köpte precis ett påar nya Mc boots på Nelly (www.nelly.com), såååå fina. Tilläggas bör att de endast kostade 299 kr, vilket är helt sjukt. Leverans 2-3 dagar, så håller tummarna att de är lika fina som de ser ut:)
Återkommer med bilder!
Tur att jag så snabbt hittade ett par ny, eftersom jag gjort sönder 2 par bara senaste veckorna.
Mina favoritboots pajade i och med att dragkedjan helt gick av och de andras klackar var totalförstörda. Not nice.

Anyway, hoppas imorn blir en bättre dag än vad denna varit.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin