LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

The flames, they´re licking my body




Fy fan vad kass jag har mått idag.:(
Igår var det helkväll i spriten och festens namn.
Först så gjorde ja och min darling Emelie iordning oss fina ihop me lite vin:)
Sen bar det av till förfest/fest hemma hos en killkompis, sjukt nice var det!
Träffade många jag inte träffat på länge vilket var väldigt trevligt.
Sen någongång under natten bar det av in t stan och Parkan, där vi slog klackarna i taket, för att avsluta det hela med en härlig efterfest:)
Helt enkelt en toppen kväll!

Är så glad att du är hemma igen gumman(L) Saknat dig så mkt! love u..

Men idag, när jag skulle upp t jobbet efter endast 1 timmas!! sömn var man inte alltför frack.
Att säga att jag då mådde dåligt är en stark underdrift, vilket medförde att jobbet blev en riktigt plåga.
Som tur var skulle jag endast jobba 7.55-13.30. Efter jobbet stupade jag i säng och fick mig ett par timmars välbehövlig sömn. Ska bli riktigt skönt att lägga sig tidigt ikväll.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin