LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´ve need to be forgiven for the dark things..




Precis snackat länge me my friend Jocke. Alldeles för länge sne vi sågs sist, typ innan jul.
Ska kolla upp vilken helg ja kan komma upp så vi kan dricka tequila;) hehe som förr. haha
Vi på Valborg:)

En av mina allra bästa killkompisar



För att övergå till nått helt annat hörde jag precis världens finaste låt från Sophie Zelmanis nya cd, med sån himla fin text. Läs själva:

"How could we say goodbye
How can we say goodbye
I´ll make a song reach the skies
I´ll make your song reach the sky

My angels make the best of room
Here comes someone you really
ought to get to know
Here comes someone beautiful from below
It ain´t easy to watch him go

Treasured chest sinking down
to the bottom of the sea
It´s too deep, it´s too high
Today it really, really hurts to feel

For so long you can´t drain your heart
No,this one you´ll go under
If tomorrow comes, we will talk
I remember you as a man, a thousand wonders"


Så vacker:)

Ska nog snart sova, så sjukt trött... Men imorn blir det till att slå klackarna i taket tillsammans me E-darl och några till:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin