LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

No remorse cause I still remember......







Så var det måndag igen, fast det känns som söndag, strange.
I lördas var det fullt party, så himla glad du va me gumman(L)

Alltid lika roligt me dig
Love u



Först förfest hos Emelies bror, sen vidare ut t Nivå där vi hamnade efter mkt velande.
Blev en helkväll, mkt, lyckad med massor av olika drinkar i olika färger.
Att jag snabbt tappade räkningen är en underdrift;) hehe

När jag sedan igår morse skulle stiga upp kl 7 (efter knappt tre timmars sömn), var jag inte lika frack.
Istället mådde ja som ett as med världens migrän och en kropp som knappt ville resa sig ur sängen.
Men man får väl skylla sig själv precis som alltid.
Jobbet var segt och jobbigt, men de gick.
Därefter bar det av t Lerum, vilket var "soo nice and beautiful", kom hem tidigare idag därifrån.
Stannade till en stund i stan för att fika me Emelie på Espresso house.
Åt en mega chokladboll, som fort gör mig mätt. hehe

Väl hemma blev det ett träningspass och sitter jag och väntar på att mami ska komma hem så vi kan äta middag.
Hawaiimackosar blir det idag:)

Imorn och onsdag blir det jobb, då min chef ringde förut och meddelande vi skulle bygga Påsktorg.
Så 9-17 båda dagarna.

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin